Kalundborg Pantstation – Dansk Retursystem A/S – Kalundborg

AF1QipMbgQoofagkdcAMHt6YGk2l6XaUgFHTHmlYV3DRw408 h306 k no

Sammenfatning
  • Adresse: Østre Havnevej 21, 4400 Kalundborg, Danmark
  • Telefon: +45 43 32 32 32
  • Specialitet: Genbrugscenter
  • Hjemmeside: Gå til hjemmesiden
  • Værdiansættelse: 3.4 / 5
  • Antal Udtalelser: 87
Køreplaner
  • Fredag: 07–18
  • Lørdag: 08–18
  • Mandag: 07–18
  • Onsdag: 07–18
  • Søndag: 08–18
  • Tirsdag: 07–18
  • Torsdag: 07–18
Placering af Kalundborg Pantstation – Dansk Retursystem A/S

Anmeldelse Af Kalundborg Pantstation – Dansk Retursystem A/S

Kalundborg Pantstation – Dansk Retursystem A/S er et velkendt genbrugscenter beliggende i Kalundborg, Danmark. Med en adresse på Østre Havnevej 21, 4400 Kalundborg, tilbyder denne institution en væsentlig service inden for genbrug og affaldshåndtering. Kalundborg Pantstation er kendt for sin evne til at facilitere genbrugsprocessen og tilskynde lokale borgere til at deltage i bæredygtighedsinitiativer.

Stedet er blevet vurderet af 87 kunder, der har givet det en samlet vurdering på 3.4 ud af 5. Denne rating fremhæver både de positive aspekter af service og de områder hvor forbedringer kan ske. Kunderne sætter pris på tilgængeligheden af genbrugsfaciliteterne og den lethed, hvormed de kan aflevere deres pant og genstande til genanvendelse.

Kalundborg Pantstation er ikke kun en praktisk løsning for genbrug, men fungerer også som et vigtigt skridt i retning af en grønnere fremtid. Gennem deres arbejde hjælper de med at reducere affald og fremme en bedre ressourceudnyttelse. Deres specialisering inden for genbrug sikrer, at mange materialer får et nyt liv i stedet for at blive sendt til affaldsdeponi.

Med telefonnummeret +45 43 32 32 32 tilbyder Kalundborg Pantstation en nem måde for kunder at få information og stille spørgsmål vedrørende deres genbrugsprocesser. Den engagerede indsats for at fremme ansvarligt forbrug og affaldshåndtering gør dem til en uvurderlig ressource i lokalsamfundet.

Udtalelser Fra Kalundborg Pantstation – Dansk Retursystem A/S

Kalundborg Pantstation, drevet af Dansk Retursystem A/S, har modtaget 87 anmeldelser med en samlet vurdering på 3.4effektiviteten af automaterne og den tid, det tager at aflevere pant.

Brugeren Everhard Dawnwood bemærker, at stationen generelt fungerer godt, men foreslår begrænsninger på, hvor mange sække der kan afleveres ad gangen for at mindske ventetidene. Han foreslår desuden en digital løsning til mærkning af sække for at gøre processen mere smidig.

I kontrast hertil er Sune Andersen skuffet over, at automaterne sjældent fungerer optimalt, hvilket resulterer i lange ventetider. Han beskriver konceptet som værdiløst, hvis man skal bruge så lang tid på at pante.

Andre brugere som Mette Bonde og Anne Bang deler lignende oplevelser, hvor de påpeger, at åbningstiderne bør udvides, og at det kan tage meget lang tid, især når der er kø. Nanoxerus Dextonium kritiserer også, at automaten lukker tidligt, hvilket gør det umuligt for folk med arbejde at aflevere deres pant.

  • Lang ventetid ved automaterne
  • Problemer med maskinernes drift
  • Behov for håndtering af større mængder pant
  • Positive feedback på kundeservice
  • Forslag til forbedringer, herunder digitale løsninger

Det er tydeligt, at brugerne har meget at sige om deres oplevelser med Kalundborg Pantstation, som fremhæver både de udfordringer og de muligheder, der findes for at forbedre servicen.

Fremhævede Udtalelser Fra Kunder

Everhard Dawnwood

Everhard Dawnwood

Rating: 3 / 5

Fungerer generelt rigtig fint, men der burde laves en begræsning på hvor mange sække der må pantes ad gangen, for der er godt nok en del gange den ene automat er besat i en halv time af én bruger som enten har fyldt en kassebil eller stor trailer med pant der skal omsættes og således er der en mega lang kø ved den anden automat pga. dette.

Selv tager jeg maks 3 sække (op til ca 130 enheder) med ad gangen, så er jeg hurtigt igennem og den næste kan komme til inden dagen er omme.

En løsning kunne være at man kunne købe sækkemærker i en automat på stedet, altså en labelprinter hvor du betaler f.eks. 5,- pr label og dette sker via appen så den label der udskrives er en QR der indeholder dit kunde ID og hvor mange labels der er udskrevet i serien, altså dvs hvis man har 3 sække, så angiver man det i appen og den udskriver så 3 selvklæbende mærker med [kundeID] + [fortløbende nummer afd antalTotal].

Så smider man sækken op i en container på pladsen og når der er tid, så tager personalet sække der fra og panter ved at scanne den QR label man har sat på den og således kan brugeren betale sig fra at stå i kø.

Af svaret nedenfor fremgår så forskellen på min tankegang og Mariannes, min tankegang er at pantstationen skal være en velfungerende service til borgerne, en tankegang jeg kan læse jeg deler med de fleste andre, ærgerligt at det så ikke er ddet egentlige formål med pantstationerne.

Men vi starter da bare bilerne og kører nogle flere ture forgæves derhen, det er jo godt for Co2 regnskabet hos en så miljøbevidst kommune.

Desuden Marianne, så handler det ikke om tålmodighed, det handler om hvor meget tid man med rimelighed kan spilde på at aflevere returpant, du må tænke på, at det er andet end langtidsledige der panter, også vi med familie og arbejde har brug for at gøre vores deltagelse indenfor genanvendelse og vi har ikke altid lige muligheden for at stå og glane i halve timer her og der bare for at spilde tiden.

Sune Andersen

Sune Andersen

Rating: 1 / 5

Virker aldrig optimalt og der er altid kun en maskine der virker halvt. Og man kan stå og vente i evigheder.. totalt værdiløs koncept vis man skal bruge så lang tid på det kan man li så godt pante på alm vis.

Troels Johansen

Troels Johansen

Rating: 2 / 5

For langsom.
Det er en hamrende god idé.
Desværre tager det alt for lang tid at komme til. Der er ofte kø ø, og optællingen tager meget lang tid, førend maskinen er klar til næste bruger.
Har man kun 1-2 sække er det ofte hurtigere at pante i butikken.

Mette Bonde

Mette Bonde

Rating: 1 / 5

Den ene stjerne fordi jeg 1 gang har prøvet begge virkede. Og man skal virkelig have god tid for det er ikke det tager laaaaaang tid når der er kø.

Anne Bang

Anne Bang

Rating: 1 / 5

Vi har været afsted 3 gange i de sidste 5 dage. Vi har stadig en sæk i bagagerummet. Åbningstiden kunne med fordel udvides. Det er selvfølgelig kun relevant, hvis automaterne virker Hvis man skal have talt sine dåser op, så tager det virkelig lang tid.

Nanoxerus Dextonium

Nanoxerus Dextonium

Rating: 1 / 5

Satme utroligt! De lukker automaten af kl. 18, så man ikke kan komme af med sin pant efter arbejde i stedet for lige at holde den åben til 19 eller 20, så man ikke skal køre forgæves. Og nu står der gudhjælpe mig et skilt foran pant stationen!
“Nets er nede, vi modtager kun pantkort” og så står manden og siger “Automaten er lukket på grund af fejl!” Seriøst? Så slet dog for helvede det der står på skiltet, og skriv at automaten har fejl i stedet for. Det er godt nok op ad bakke.

Johnny Petersen

Johnny Petersen

Rating: 1 / 5

Dødsyg har været derinde 3 gange hvor den var i stykker 4 gang lykkedes det men den brækkede ned mens vi var i gang det tog 20 minutter så ikke en god oplevelse.

Mac o Kay

Mac o Kay

Rating: 4 / 5

Ligesom alle pant-maskiner så går de i stykker hele tiden, dog er pantstationens service rigtig god, og de holder deres drift opdateret på deres hjemmeside.

Travle tider


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *